wtorek, 15 marca 2011

Bilety na finał już w sieci

Od kilku dni trwa internetowa sprzedaż biletów na Final Four Pucharu Polski. Za pośrednictwem serwisu ebilet wejściówki można kupować w całej Polsce. Impreza odbędzie się w Orlen Arenie 19-20 marca. W pierwszej fazie sprzedaż prowadzona była jedynie w wyznaczonych punktach stacjonarnych funkcjonujących na terenie Płocka. Dzięki temu kibice Wisły mieli możliwość kupna wejściówek zanim trafiły one do obiegu ogólnopolskiego.

Chodziło o to, aby ekipa prowadzona przez trenera Larsa Walthera miała mocniejszy doping swoich fanów niż pozostali uczestnicy Final Four Pucharu Polski. Dowiedzieliśmy się, że największe zainteresowanie PP wzbudza wśród kibiców Vive Targów Kielce, którzy są przekonani, że ich ulubieńcy zdołają obronić puchar. Przedstawiciele SPR Wisła Płock klubu przyznali, że mieli głosy o możliwości pojawienia się w Orlen Arenie nawet dwóch tysięcy fanów z Kielc. Mało realne wydaje się, aby kielczanie zdołali kupić aż tyle biletów w oficjalnej przedsprzedaży. - Każdy z zespołów uczestniczących w Final Four będzie miał do dyspozycji pulę 500 biletów dla swoich kibiców - przyznał jeden z pracowników Wisły. - Teoretycznie może się zdarzyć, że w Olsztynie i Legnicy nie będzie chętnych do oglądania finałów pucharu, a tamtejsi działacze przekażą swe wejściówki kielczanom. To jednak tylko czysto teoretyczna sytuacja.
Płocczanie mogą kupować bilety nie tylko przez internet, ale również w naziemnych punktach sprzedaży:
- Sklep sportowy ”Dagna”, ul. Nowy Rynek 10, w godzinach: 10.00 – 18.00
- Empik Galeria Mosty w godzinach: 09.00 – 21.00
- Empik Galeria Mazovia w godzinach: 09.00 – 21.00
- Empik Auchan w godzinach: 09.00 – 21.00
Nie można kupić biletów na pojedyncze spotkania, a jedynie na oba mecze sobotnie lub oba niedzielne:
Sobota, 19 marca
godz.17.00 Orlen Wisła Płock – MSPR Siódemka Miedź Legnica
godz.19.00 Vive Targi Kielce – OKPR Warmia Anders Group Społem Olsztyn
Niedziela 20 marca
godz. 14.30 mecz o 3 miejsce
godz.17.30 mecz finałowy

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza